- Katılım
- 17 Kas 2012
- Mesajlar
- 403
- Puanları
- 28
Şube Öğrenci Kişisel Değerlendirme Tutanağı
Tutanağı kendinize göre uyarlayın.
Yazının tamamı dosya içindedir...
......
(Diğer Derslerdeki Başarısı, Psikolojik ve Sosyal Gelişimi, Ders için ders Dışı Etkinlikler)
Öğrencimiz yıl içerisinde gösterdiği istek ve çalışma düzeyi dersleri geçmesi için yeterli olmamıştır. Öğrenci ve ailesi ile yapılan görüşmeler de sonuç vermeyince öğrenci, Şube Öğretmenler Kuruluna kalmış ve dersi geçmesi ancak bu şekilde mümkün olmuştur. Öğrencinin bir daha ki eğitim öğretim yılında gösterebileceği motivasyon, istek ve çalışma isteği düşünerek sınıf tekrarı yapması görüşünü savunmaktayım. Ayrıca bu öğrencinin direkt olarak geçtiği derslerinde bulunması sebebiyle tamamen başarısız bir öğrenci olarak görülmemesi gerektiğine inanıyorum. Ayrıca öğrencinin ders dışı etkinliklerine karşı gösterdiği ilgi ve istek istenilen düzeye yakındır.Tüm bunlar düşünülerek sonuç olarak öğrencinin sosyal ve psikolojik gelişimine olumsuz bir etki yapmamak için öğrencinin bir üst sınıfa geçmesi gerektiğini düşünüyorum.
Okul Rehber Öğretmenin (Psikolojik Danışman) Görüşü:
Öğrencinin sosyal ve duygusal gelişiminin sağlıklı bir şekilde ilerlemesi için akranları ile aynı sınıfa devam etmesinin yararlı olacağından bir üst sınıfa devamının yerinde alacağı düşünülmektedir.
Şube Öğretmenleri Kurulunun Değerlendirmesi:
Okulumuzda bulunan öğrencilerin özellikle aile sorunları yaşadığı başarılarının özellikle bu yüzden düşük olduğu daha önce yapılan pek çok toplantılarda da dile getirilmiş bu yüzden öğrenci başarısızlığının tek sorumlusunun öğrenci olmadığı düşünülerek öğrencinin bir üst sınıfa geçmesi kararı verilmiştir. Öğrencinin sınıf tekrarı yapması öğrenciye verilecek bir cezadır. Bu cezayı tek taraflı olarak sadece öğrenciye çektirmek yanlıştır. Aile, çevre ve maddi imkan yetersizlikleri de başarısızlığın önemli bir sebebidir. Bu yüzden öğrenciye sınıf tekrarı yaptırmak bütün sorumluluğu yani cezayı öğrenciye çektirmek olacağından öğrencinin geçmesi yönünde karar verilmiştir.
....................
Tutanağı kendinize göre uyarlayın.
Yazının tamamı dosya içindedir...
......
(Diğer Derslerdeki Başarısı, Psikolojik ve Sosyal Gelişimi, Ders için ders Dışı Etkinlikler)
Öğrencimiz yıl içerisinde gösterdiği istek ve çalışma düzeyi dersleri geçmesi için yeterli olmamıştır. Öğrenci ve ailesi ile yapılan görüşmeler de sonuç vermeyince öğrenci, Şube Öğretmenler Kuruluna kalmış ve dersi geçmesi ancak bu şekilde mümkün olmuştur. Öğrencinin bir daha ki eğitim öğretim yılında gösterebileceği motivasyon, istek ve çalışma isteği düşünerek sınıf tekrarı yapması görüşünü savunmaktayım. Ayrıca bu öğrencinin direkt olarak geçtiği derslerinde bulunması sebebiyle tamamen başarısız bir öğrenci olarak görülmemesi gerektiğine inanıyorum. Ayrıca öğrencinin ders dışı etkinliklerine karşı gösterdiği ilgi ve istek istenilen düzeye yakındır.Tüm bunlar düşünülerek sonuç olarak öğrencinin sosyal ve psikolojik gelişimine olumsuz bir etki yapmamak için öğrencinin bir üst sınıfa geçmesi gerektiğini düşünüyorum.
Okul Rehber Öğretmenin (Psikolojik Danışman) Görüşü:
Öğrencinin sosyal ve duygusal gelişiminin sağlıklı bir şekilde ilerlemesi için akranları ile aynı sınıfa devam etmesinin yararlı olacağından bir üst sınıfa devamının yerinde alacağı düşünülmektedir.
Şube Öğretmenleri Kurulunun Değerlendirmesi:
Okulumuzda bulunan öğrencilerin özellikle aile sorunları yaşadığı başarılarının özellikle bu yüzden düşük olduğu daha önce yapılan pek çok toplantılarda da dile getirilmiş bu yüzden öğrenci başarısızlığının tek sorumlusunun öğrenci olmadığı düşünülerek öğrencinin bir üst sınıfa geçmesi kararı verilmiştir. Öğrencinin sınıf tekrarı yapması öğrenciye verilecek bir cezadır. Bu cezayı tek taraflı olarak sadece öğrenciye çektirmek yanlıştır. Aile, çevre ve maddi imkan yetersizlikleri de başarısızlığın önemli bir sebebidir. Bu yüzden öğrenciye sınıf tekrarı yaptırmak bütün sorumluluğu yani cezayı öğrenciye çektirmek olacağından öğrencinin geçmesi yönünde karar verilmiştir.
....................
Ekli dosyalar
More Thread Same Category
- İnkılap Tarihir Bep Kaba Değerlendirme Raporu
- Sosyal Bilgiler Bep Kaba Değerlendirme Raporu
- Destek Odası (BEP) Açma Dilekçesi
- Kaynaştırma Öğrencisi İzleme ve Değerlendirme Raporu
- E- Okul Öğrenci Tanıma Formu
- Rehberlik Öğrenci Tanıma Formu
- Sınıf Rehberlik Klasöründe Olması Gereken Belgeler
- BAŞARILI ANA-BABA ÇOCUK İLİŞKİSİNİN KOŞULLARI SLAYTI